Тиждень безпеки (24.10.22 - 28.10.22)


Освітні завдання:уточнювати й удосконалювати знання дітей про обачну поведінку в побуті, закріпити вміння користуватися предметами побуту (ріжучими, колючими предметами, мийними засобами, лікарськими препаратами); вчити обирати безпечне місце для ігор (подалі від відчинених вікон та балконів); формувати навички спілкування з незнайомими людьми за відсутності дорослих, якщо стороння людина намагається проникнути в житло; удосконалювати знання, вміння та навички, переконання, потрібні кожній людині для збереження життя та здоров’я; запам’ятати номери телефонів екстрених служб «102» і «103»; сприяти формуванню впевненості у поведінці, обачності, уважності та пильності.

Зміст заняттяПримітки
ПОНЕДІЛОК
Фізичний розвитокhttps://www.youtube.com/watch?v=MpTzsF3JfHE
Ранкова зустріч.Азбука безпеки на дорозі тітоньки Сови. "Світлофори і перехрестя"https://www.youtube.com/watch?v=PNJYPJLpyD0
Дитина в соціумі."Правила дорожнього руху" та Образотворча майстерня (малювання). "Світлофор"https://drive.google.com/file/d/1REnx3B7i4Fmd0zDU9nEZX3dBvlMhFz-_/view?usp=drivesdk
Мультфільм "Правила дорожнього руху"https://www.youtube.com/watch?v=i-8IMnrAwtY
Робота з батькам."Батьками про правила дорожнього руху"https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=Etaku3zjbhw&feature=youtu.be
ВІВТОРОК
Фізичний розвитокhttps://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=zjFcsEGR1C0&feature=youtu.be
Ранкова зустріч"Сірники не іграшка"https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=yOagSTUSFeY&feature=youtu.be
"Хто такі пожежники"https://www.youtube.com/watch?v=fIE_StzcEHw
Логіко-математичні діяльність"Склад числа 6"
https://youtu.be/PzCjdYrnKao
Музичний калейдоскопhttps://www.youtube.com/watch?v=JbHDbzUwxiM
Мультфільм "Дітям про вогняну іскорку"https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=o3TweRXIthk&feature=youtu.be
Гра дитини"Вогонь - добрий, вогонь - злийhttps://learningapps.org/view22922106
Робота з батьками. "Пожежна безпека", рекомендаціїhttps://www.youtube.com/watch?v=hUmUMeG5U-E
СЕРЕДА
Фізичний розвитокhttps://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=MpTzsF3JfHE&feature=youtu.be
Ранкова зустріч."Небезпечні іграшки"https://youtu.be/1iRKyIez1tg
Дитина у природньому довкіллі"Правила поведінки в природі"https://youtu.be/dDpVk2QJ-xY
Розвиток мовлення"Навчання грамоти: звуки мовні, немовні, голосні, приголосні"https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=9kCyoGDrXJo&feature=youtu.be
Гра дитини"Небезпечні предмети"https://learningapps.org/view12186417
Музичні хвилинкиhttps://www.youtube.com/watch?v=TWSnSqzftFg
Робота з батьками"Як зберегти зір. Гімнастика для очей"https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=Mb2jR4ub9Ik&feature=youtu.be
ЧЕТВЕР
Фізичний розвитокhttps://www.youtube.com/watch?v=zjFcsEGR1C0
Ранкова зустріч"Безпека в побуті"https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=IBfoPFV2yL0&feature=youtu.be
Літературна скринька.Лялькова вистава "Про безпеку в природі мають всі"https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=xdh6r9u4z7g&feature=youtu.be
Музичний калейдоскопhttps://www.youtube.com/watch?v=jC0ms_G2RIY
Гра дитини."Безпечні і небезпечні предмети"https://learningapps.org/view25605388
Робота з батьками."Про безпеку дітей для дорослих"https://www.youtube.com/watch?v=5T5EkCgwd9A
П'ЯТНИЦЯ
Фізичний розвитокhttps://www.youtube.com/watch?v=MpTzsF3JfHE
Ранкова зустріч"Правила поведінки з незнайомими людьми"https://www.youtube.com/watch?v=mDD2a5VNH5M
Образотворча майстерня(аплікація) "Пожежна машина"https://drive.google.com/file/d/1yEgmIbXuarJd_F705PWvosKQvhttA371/view?usp=share_link
Фізична культураhttps://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=s9T8tvpdF80&feature=youtu.be
Гра дитини"Безпека та небезпека"https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=6seE5Y4_7uA&feature=youtu.be
Робота з батьками"Поведінка з незнайомцями. Як поводитися з підозрілимипредметами"https://www.youtube.com/watch?v=a6-5E1WNpPQ

Додаткові матеріали до теми


Дослідницька діяльність зі свічкою «Припинення горіння без доступу повітря»

Мета:вживання запобіжних заходів: підтвердження теоретичних знань практичними дослідами


Дидактична гра «Що відбувається, якщо…»

Мета:вправляти дітей в умінні оцінювати та передбачувати наслідки якоїсь події; розвивати уважність, уяву, обачність.

Хід гри.Батьки пропонують подумати та доповнити речення.

Що може статися, якщо:• Граєшся із сірниками?• Гуляєш біля проїзної частини?• Гуляєш разом із мамою?• Сам ідеш до водойми?• Без дозволу вирушаєш до лісу?• Відчиняєш двері незнайомцеві?


Дидактична гра «Добре — погано»

Мета:вправляти в умінні оцінювати вчинки; вчити відрізняти добре від поганого; виховувати почуття доброти та гідності.

Матеріали та обладнання:жовтий, червоний сигнали.

Хід гри.Батьки пропонують дітям різні ситуації з добрими та поганими вчинками, а діти піднімають відповідні сигнали, пояснюючи: чому вони так вирішили. Добрі вчинки — жовтий сигнал, погані — червоний.


Бесіда «Коли вогонь стає ворогом»

Мета:поглибити знання дітей про корисний та шкідливий вогонь; познайомити з особливістю професії пожежника; розвивати увагу, логічне мислення; виховувати свідоме ставлення до безпеки свого життя.

Батьки пропонують дітям пояснити вислів: «Вогонь — друг людині, вогонь — ворог людині».

Запитання:У чому нам допомагає вогонь?А коли він стає грізним ворогом?Як необхідно поводитися, якщо раптом виникла пожежа?Хто рятує людей під час пожежі?

Діти разом із батьками розглядають малюнки із зображенням пожежника у відповідному одязі, протипожежного інвентарю.

Запитання:Чим, на вашу думку, професія пожежника відрізняється від інших професій?Що захищає його від вогню та диму?Які інструменти необхідні людям цієї професії?Які якості повинні мати ці люди?Що необхідно робити, щоб не було пожеж?


Ранкова бесіда: «По наших вулицях ходимо правильно».

Мета:закріплювати знання про дорожні знаки: заборонні, застережливі. Моделювання різних дорожніх ситуацій «Щоб не трапилось біди». Конструювання з паперу «Світлофор».


Літературні хвилинки.

Як моргає світлофор зелененьким оком,мчи, неначе метеор, ти стомильним кроком.А якщо червоне враз спалахнуло світло,зупинися, щоб в цей час лихо не розквітло."Будь уважним, не пустуй! - жовте світло мовить.- На дорозі той герой, хто ворон не ловить!"


Цільова екскурсіядо проїжджої частини дороги та зупинки громадського транспорту, до підземного переходу.

Мета:закріпити знання про види транспорту спеціального призначення: самоскиди, цистерни, автокрани, автомобілі аварійних служб — пожежної, газової, «швидкої допомоги».Закріплювати знання правил поведінки пішоходів і водіїв.Рухлива гра «Пішоходи й автомобілі».


Ранкова бесідаз дітьми про правила безпеки при користуванні домашніми механічними та електричними приладами, апаратурою, медикаментами. ПДД: припинення горіння без доступу повітря, гасіння свічки. Зміна властивостей предмета під час нагрівання. Закріплювання знання телефонних номерів служб термінової допомоги: «101», «102», «103», «104». Матеріал: свічка.


Бесіда "Свої-чужі"

Мета:закріпити уявлення дітей про те, хто є чужі і свої люди, вчити поводитися з ними. Виховувати культуру поведінки серед людей.

Повторення правил:

1. Не відчиняй двері незнайомим людям.2. Не кажи нікому, що ти вдома сам.3. Відчиняє двері хтось чужий - швидше клич на допомогу.4. Ніколи не приводь у свій дім незнайомих дітей.5. Не розповідай, що в домі є цінні речі і гроші.6. Запам'ятай необхідні номери телефонів і свою адресу.7. Ніколи не чіпай те, що може стріляти або вибухати.8. Виходячи з дому закрий вікна, балконні двері, виключи воду, газ, світло.9. Ніколи не залишай записку на дверях, а також під килимком.10. Не заходь в ліфт або під'їзд разом з незнайомими тобі людьми.


Моделювання ситуацій: «Сам удома»

Мета:знайомство з іграми , в які можна грати без дорослих, обігрування ситуації стукоту у двері.


Розповідь-бесіда "Що шкідливо".

Мета:закріпити уявлення дітей про шкідливий вплив хімічних речовин на здоров'я та життя людей; учити правилам поведінки під час використання термометра, розуміти небезпечність для життя ртуті у термометрі; виховувати обережність поведінки людей в побуті.


Дидактична гра "Допоможи собі сам".

Мета:формувати уміння поводитись правильно під час надзвичайних ситуацій, вміти знайти правильний вихід із них та надавати посильну допомогу іншим; залучити дітей до моделювання природних ситуацій; розвивати творчі здібності; виховувати інтерес до практичної діяльності.

Кiлькiсть переглядiв: 101